DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
DV INNSIKT - TORO BAKE
palle- oversikt
markeds- andel
OPPDATERT U26
11. Februar er Morsdagen Ekstraeksponering minner forbruker på hvilken merkedag som kommer og skaper impulssalg Hver 3 person kjøper TORO Brownies minst 1 gang i året og hver 5 person i Norge kjøper TORO Brownies mer enn 2 ganger i året​ TORO Pavlova gir godt mersalg i form av fløte, vaniljekrem og bær
11. Februar
KATEGORI-INNSIKT
TIPS TIL EKSPONERING
SALGS-UTVIKLING
BUTIKK-BILDER