DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
DV INNSIKT - CEREALER & GRANOLA OPPDATERT U19
palle- oversikt
markeds- andel
KATEGORI-INNSIKT
TIPS TIL EKSPONERING
SUKSESS- HISTORIER
SALGS-UTVIKLING
BUTIKK-BILDER
Granola er det største segmentet i kategorien – og i vekst! Det siste året har nordmenn kjøpt 1 million flere granolaer enn man gjorde for 2 år siden Det er to tydelige behov i kategorien: sunnhet og nytelse (honest indulgence) Quaker og Bare Bra står seg godt ved siden av hverandre. DV sin portefølje innen granola treffer bredt og bidrar til å trekke nye kunder til kategorien
Granola - innsikt
bare bra
musli
granola
grøt
familie