DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
OPPDATERT U35
palle- oversikt
markeds- andel
KATEGORI-INNSIKT
årets smak evaluering
SUKSESS- HISTORIER
tips til eksponering
SALGS-UTVIKLING
BUTIKK-BILDER
DV INNSIKT - DRIKKE
MEDIA I PERIODEN
fun light julebrus
Kategoriinnsikt​
Man ser en tydelig vridning mot sukkerfri saft i markedet – og her er FUN Light en klar markedsleder!​
Prøving av nyheter driver veksten og bidrar til mer enn 20% av salget i både verdi og enheter
Forbrukerinnsikt
forbruker er primært voksne i alderen 20-40 år
forbruker aksepterer bruk av kunstig søtstoff for å begrense sukkerinntaket for seg og familien (hvis de har barn)
shopperinnsikt
Når og hvor: i hverdagen som kos eller for å tilfredsstille søtsuget, og som tørstedrikk på sommerstid. I sommerhalvåret er iste noe forbruker kjøper i tillegg til tradisjonell frukt- og bærsaft
Shopper søker aktivt etter nyheter i kategorien​
Fun Light - kategori, Shopper & Forbruker innsikt