coop xtra
coop nbl
rema
bunnpris
coop mega
coop obs
meny
kiwi
kjøpmansh.
listing- koder
KUNDE INNSIKT - COOP Nabolagsbutikkene KAMPANJESTRUKTUR ANNET Pris og posisjon Prix: Enkel, rask, hyggelig, ”billig” og nytenkende. Coop Prix skal være innovatøren som stadig gjør kundenes hverdagshandel raskere og enklere. Coop Prix satser på nye teknologiske løsninger. Marked og Matkroken: Best på service og nærmest kunden. Vi fremmer norske råvarer og norsk matproduksjon. Ingen andre kjeder tilbyr en like stor andel av norsk frukt og grønnsaker som oss. Nabolagsbutikkens kunder er i størst grad de suppleringshandlende. Pris er ikke hovedfokus, men de liker å fremstå som billig og enkle. Aktivitetsformer
Prix: Kundeavis-aktivitet – Priskampanjer på 1-4 produkter med mindre prisnedsettelser Tildeling endereol Traffikkbyggere (TB): Høyt prioriterte kampanjer med prismekanisme Marked og Matkroken: Kundeavis-aktivitet – Priskampanjer på 1-4 produkter med mindre prisnedsettelser Traffikkbyggere (TB): Høyt prioriterte kampanjer med prismekanisme Butikkene du finner i ditt nabolag med fokus på enkel og hyggelig hverdagshandel. Coop Prix skal være innovatøren som stadig gjør kundenes hverdagshandel raskere og enklere. Coop Marked og Matkroken. Best på service og nærmest kunden. 237 Prix-butikker 285 Marked-butikker 94 Matkroken-butikker Strategi
coop nbl