DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
DV INNSIKT - LEVERPOSTEI OPPDATERT U19
palle- oversikt
markeds- andel
KATEGORI-INNSIKT
TIPS TIL EKSPONERING
SUKSESS- HISTORIER
SALGS-UTVIKLING
BUTIKK-BILDER
Stabburet Leverpostei: samme gode smak helt siden 1949 Barnas favorittpostei siden 1949 – 8 av 10 norske barn spiser Stabburet Leverpostei Skolestart gir en salgsvekst for Stabburet Leverpostei på ca 5%​ En av de aller beste jernkildene for barn i vekst Lavpris er strategisk perfekt match for Stabburet Leverpostei Ekstraplass i nærhet til egen kategori gir størst mersalg – over 70% vekst
* Kilde: Merketracker +4% 80% +70%
Grønnsaksposteien bidrar til å rekruttere nye kundegrupper til kategorien og har svært godt gjenkjøp! 80 % av norske barn 0-6 år spiser Stabburet Leverpostei*​
Hvem kjøper Stabburet Leverpostei?
60% av befolkingen er opptatt av å få i seg nok jern – leverpostei er en av de beste jernkildene*​