DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
DV INNSIKT - PLANTEBASERT
markeds- andel
KATEGORI-INNSIKT
SALGS-UTVIKLING
BUTIKK-BILDER
Naturli´
i sesong
Både kjølt og fryst har viktige roller i oppbyggingen av kjøtterstatningskategorien
KJØLT FRYST
 - Rekruttere nye brukere - Fokus på nøkkelprodukter (volumdragere) med potensielt høy rullering - Fast plassering i kundestrøm
- Top-of-mind ved siden av animalsk - Sterkt sesongfokus - Fokus på breddeportefølje - Bred markedsdekning til nøkkelprodukter / bestselgere - Mindre fare for svinn og får med de mindre butikkene/mindre urbane strøk - Fokus på å trekke forbruker til fryseren
naturli´ - Innsikt