DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
DV INNSIKT - PLANTEBASERT
markeds- andel
KATEGORI-INNSIKT
SALGS-UTVIKLING
BUTIKK-BILDER
Naturli´
i sesong
Tydelig fokus på grillsesongen løfter den plantebaserte kategorien – skap mersalg som varer
markeds- andel
SYNLIGHET I BUTIKK KJØLT PLASSERING MED ANIMALSKE SAMMENLIGNBARE PRODUKTER øker rekruttering! Viktig å huske inn i sommeren, og at man hekter plantebasert på øvrig grilluttak. gjennom plassering i kundestrøm. Sikrer ekstra fokus på fryst sortiment og impulskjøp.
Naturli´
i jul
Naturli´
i sommer
Naturli´
i høst
Naturli´
i vinter/påske