DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
DV INNSIKT - SØTPÅLEGG OPPDATERT U19
palle- oversikt
markeds- andel
KATEGORI-INNSIKT
nugatti vs.freia
SUKSESS- HISTORIER
BUTIKK-BILDER
SALGS-UTVIKLING
Nugatti - Innsikt Nugatti jobber for å gjøre kategorien litt sunnere Strategi Vi skal aktualisere Nugatti som hele Norges favoritt sjokoladepålegg og øke frekvensen til kategorien gjennom å gjøre den litt sunnere Markedstrender Sunnhet - et stort og voksende behov på tvers av kategorier som blir stadig viktigere for forbruker Sukker er den ingrediensen forbruker er mest opptatt av å redusere 8 av 10 ønsker å begrense eller redusere eget sukkerforbruk Norske forbrukere 
elsker Nugatti Nugatti har 93% kjennskap i Norges befolkning 77% av forbrukerne som har kjennskap til merket mener Nugatti har god smak og er et merke som blir likt av de fleste! Kilder: Spisefakta 2022 & BrandTracker 2022