DYPFRYST PIZZA
BAKEMIKSER
FUN LIGHT
SYLTETØY
TØRRVARE SUPPER
plante- basert
MAKRELL
KETCHUP
OVNSRETTER
ASIATISK & RIS
SØTPÅLEGG
TØRRVARE &
KJØLT SAUS
SNACKING
glemte helter
LEVERPOSTEI
DRESSING
frokost- blanding
FÅREPØLSE
GRYTERETTER
DV INNSIKT
printerklare plakater
butikk- materiell
salgsplan B3-2024
DV INNSIKT - SØTPÅLEGG OPPDATERT U19
palle- oversikt
markeds- andel
KATEGORI-INNSIKT
nugatti vs.freia
SUKSESS- HISTORIER
BUTIKK-BILDER
SALGS-UTVIKLING
Nugatti høysesong til påske! Treffer en svært bred målgruppe, Familien er storforbrukeren Jevnt høyt salg gjennom hele året, vekst og potensial inn mot ferier Største driveren for salg er godt prispunkt og synlighet/impuls Nyheter med attraktive smakskombinasjoner oppnår høy prøving og kjøpes gjerne i tillegg til Ekstraplass øker salget - beste plassering i nærhet til brødavdelingen Norges mest spiste søtpålegg - svært rask rullering ut av butikk Behov: Kos – Nytelse – Matlyst på boks
Nugatti 
jobber for å gjøre kategorien litt sunnere
bruk MATERIELL for å øke synlighet i butikk!